Парадокси художника Мауріц Корнеліуса Ешера


Мауріц Корнеліс Ешер  - нідерландський художник-графік. Відомий насамперед своїми концептуальними літографіями, гравюрами на дереві і металі, в яких він майстерно досліджував пластичні аспекти понять нескінченності і симетрії, а також особливості психологічного сприйняття складних тривимірних об'єктів, найяскравіший представник імп-арту.
Він говорив: «Хоча я абсолютно недосвідчений у точних науках, мені іноді здається, що я ближче до математикам, ніж до моїх колег-художників».
Так, для сюжетів «класичних» творів («Рисуючі руки», «Метаморфози», «День і ніч», «Рептилії», «Зустріч», «Будинок зі сходами» і т. Д.) характерно дотепне осмислення логічних і пластичних парадоксів. У поєднанні з віртуозною технікою це справляє сильне враження. Багато графічних і концептуальних знахідок Ешера увійшли в число символів XX століття і згодом неодноразово відтворювалися або «цитувалися» іншими художниками.




Комментариев нет:

Отправить комментарий